Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Podłaczenie świateł do jazdy dziennej - prośba o pomoc

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] Podłaczenie świateł do jazdy dziennej - prośba o pomoc

    Zamieszczone przez andru123
    Zamieszczone przez tomek3369
    Wygląda tragicznie - twoja sprawa ale świeci zaje.....ście.
    Samo poziom jest założony i także spryskiwacze .
    Pozdrawiam
    Ciekawe jak do zwykłej lampy zamontowałes samopoziomowanie
    Nie wiem jak tomek3369 założył, ale są silniczki i zamiast sterować z kabiny, może sterować nimi układ z tylnej osi.
    Wojciech Łuński

  • #2
    [O2] Podłaczenie świateł do jazdy dziennej - prośba o pomoc

    Witam,

    Zakupiłem światła do jazdy dziennej High Quality DRL Daytime Running Lights 4-LED CREE HQ-V9.

    Zamontowałem lampy w kratkach zderzaka, pasują idelanie.

    Zastanawiam się jednak teraz jak je podłączyć, czy ktoś wie pod jakie punkty mogę się wpiąć w skrzynce bezpieczników w komorze silnika?

    Problem jest taki, że owe ledy posiadają jak dla mnie dziwne okablowanie.
    Wygląda na to, że muszę umieścić moduł sterujący blisko jednej z lamp. Widać to na zdjęciu. Z modułu wychodzą dwie krótkie wiązki zakończone wtyczką. Jedną wtyczkę mogę porzedłużyć stosując dołączony do zestawu kabel. Drugą muszę wpiąć bezpośrednio do drugiej lampy.
    Chyba lepiej jakby były dwa identyczne przewody podobnej długości, wtedy mógłbym umieścić moduł sterujacy świateł w skrzynce bezpieczników.
    Może ktoś coś poradzi.
    Załączone pliki
    "coś być musi, do cholery, za zakrętem"

    O1 Tour BFQ+LPG LR - BARRACUDA
    O2 Tour BSE+LPG LR - MED

    Komentarz


    • #3
      domyslam sie ze bedziesz musial uzyc i tak dodatkowego przekaznika ew pociagnac przelacznik do kabiny. Zawsze mozesz podlaczyc miernik i sprawdzic gdzie pojawia sie napiecie po przekreceniu kluczyka i nie zanika po odpaleniu silnika.

      Ja ostatnio myslalem czy nie podlaczyc pod bortenza jako dzienne. Ale okazalo sie ze musialbym go wymienic na nowszy model. Wiec odpuscilem sobie i jezdze na wlaczonych swiatlach
      Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
      Obecnie -> Seicento 900+LPG
      Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
      Bylo ->GOLF 3 1.8

      Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

      Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

      Komentarz


      • #4
        niezal, wg mnie sprawa jest prosta - światła pod ten przekaźnik(ma 2 wtyki z jednej strony), a druga strona przekaźnika do tego pęku kabli i potem pewnie wystarczy podłączyć pod aku.

        Wnioskuję tak po zdjęciach produktu - instrukcja pewnie pozwoliłaby dokładniej coś podpowiedzieć
        Moja Skodzina

        Skoda Octavia II -
        Opel Astra III -

        Komentarz


        • #5
          Miałem takie same światła w poprzednim samochodzie. W instrukcji było napisane żeby podłączyć zasilanie pod klemy akumulatora i dodatkowy przewód do kabla zasilającego postojówkę. Ot cała filozofia. Moduł wykrywa zmianę napięcia po uruchomieniu silnika i światła sie wlaczają. Włączasz postojówki, pojawia się napięcie na kablu sterującym i światła gasną.

          Komentarz


          • #6
            niezal, a to nie mozesz sobie swiatel mijania ustawic jako dzienne np. np na 50% (same przody). W 0II te dokladane dzienne to taka kup....a jak masz kseny i chcesz oszczedzic zarniki to mozesz ustawic halogeny jako dzienne tez np. na 50% :diabelski_usmiech
            Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

            Komentarz


            • #7
              Dzięki za pomoc.
              Tak na przyszłość, znalazłem też to: Forum - Octavia Club Polska

              [ Dodano: Sro 22 Paź, 14 09:29 ]
              Po podpięciu świateł zgodnie z instrukcją okazało się, że lekko migają po wyłączeniu (czyli włączeniu pozycyjnych, mijania).

              Problem rozwiązałem poprzez zastosowanie przekaźnika. Polecam temat o przekaźnikach: Link
              "coś być musi, do cholery, za zakrętem"

              O1 Tour BFQ+LPG LR - BARRACUDA
              O2 Tour BSE+LPG LR - MED

              Komentarz

              POWRÓT NA GÓRĘ
              Pracuję...
              X